Cari Chords Disini:

Sunday, February 10, 2019

SPIRAL SIGNATURE - FUEL SAVER

Pasif Income


Bagaimana menjana pendapatan pasif dengan Spiral Signature?
Pendafataran Spiral Signature memerlukan anda memberikan butiran akaun penerima sama ada anda sendiri atau orang lain pilihan anda. Ia adalah hasil mata ganjaran dalam bentuk CASHBACK. 1 CASHBACK bernilai RM1.00.

KENA MENJUAL?
Anda sesekali tidak perlu menjual! Semua belian adalah atas talian dan kami yang kirim barangan belian. Harga belian adalah TERMASUK kos penghantaran. Kami yang tanggung!

PEMBAHAGIAN PENDAPATAN
Sejumlah 40% daripada belian akan dikembalikan kepada pembeli dalam bentuk mata ganjaran. (19%+ 6% + 5% + 4% + 3% + 2% + 1%).

PENDAPATAN BELIAN
Setiap belian anda, sejumlah 19% akan diberikan kepada anda dalam bentuk CASHBACK sebagai mata ganjaran. Umpamanya bila anda membeli FillYouSaveUs berharga RM40.00, anda terus akan mendapat CASHBACK 7.60 di dalam Wallet Elektronik anda. Boleh dilihat setiap masa secara live….

PENDAPATAN PENAJAAN
Anda hanya share LINK anda kepada rakan rakan anda untuk mendaftar. Bila dia daftar menerusi LINK anda, dia telah ditaja oleh anda. Jangan takut pendaftaran adalah PERCUMA!
Bahkan dia yang baharu daftar pun sudah mempunyai LINK dan boleh mula menaja sebagaimana anda!!! Begitulah seterusnya. Berapa ramai anda boleh menaja? Tiada had bilangan penajaan.
Setiap orang yang anda taja membeli, 6% daripada harga belian diberikan kepada anda dalam bentuk CASHBACK. Setiap orang yang orang yang anda taja beli, 5% daripada belian mereka akan diberikan kepada anda.
Begitulah pembahagian mata ganjaran bertingkat tingkat sehingga 6 generasi setiap cabang (6%, 5%, 4%, 3%, 2% dan 1%).

Potensi Income


PROGRAM
Macam MULTI LEVEL jer? TIDAKKKK !!!! MULTI LEVEL wajib menaja, Siprail Signature tidak menaja pun boleh. Spiral Signature tidak perlu menjual. Habis tu apa? Spiral Signature ialah program DROPSHIP DENGAN MATA GANJARAN 7 TINGKAT.

BAYARAN PENDAPATAN
Bayaran akan disalurkan ke akaun bank yang anda daftarkan pada setiap akhir bulan. Dah jadi gaji pasif bulanan anda!!!

KENAPA BUAT BEGINI?
Ini ialah budget program pemasaran kami di mana kami berikan kepada pengguna dan bukan kepada syarikat pengiklanan.

KELAYAKAN
Semua rakyat Malaysia layak mendaftar tanpa mengira usia. Mata ganjaran hanya layak bagi yang membeli walau sekali dalam sebulan walau pun belian pada hari terakhir pada bulan tersebut. Tanpa membeli semua mata ganjaran akan hangus.

JANGAN RISAU
Produk kami adalah produk keperluan harian seperti PENJIMAT MINYAK 40%. Hari hari orang isi minyak dan setiap orang isi minyak. Sapa tak nak JIMAT? Isi RM50 dapat 3 hari kini isi RM50 dapat 5 hari???

JOM KENALI SPIRAL - FillYouSaveUs - Fuel Saver




3 LANGKAH MUDAH! 

1. JOM DAFTAR PERCUMA

>>>DAFTAR PERCUMA DISINI<<<

2. Beli SPIRAL Fuel Saver 

3. Promote Link dan promote dan promote

DALAM DIAM BUAT DUIT


BERMINAT?
JOM DAFTAR PERCUMA HARI INI!

No comments:

Post a Comment

This blog is using a "DOFOLLOW TOP COMMENTATORS" widget so please comment wisely. Enjoy and thanks for your support!